Tulin juuri autokoulusta. Alkutaipaleella olen, menee varmaan kuukausi ennen kuin voin edes autoon ajomielessä astumista ajatella. Huh on epävarma olo. Toivon että saisin ajo-opettajaksi jonkun kannustavan ja pari prosenttia ymmärtäväisyyttä omaavan ihmisen. Mulla on tosi epävarma olo ollut tästä ratin taakse siirtymisestä, siksi en heti ajokorttia alkanut ajamaan kun oli mahdollista. Olin semipahassa kolarissa monta vuotta sitten. Mitään korvaamatonta ei sattunut kenellekkään, leuka hieman naksuu ja on hitusen eri kohdilla.

En siis ole kauhusta jäykkänä ajamaan lähdössä ja jokaisen teoriatunnin jälkeen on ollut aina vain luottavaisempi olo. Asiaa varmasti auttaa myös hyvä teoriaopettaja joka on joustava, selkeä, nuori ja hemmetin söpö. :) Odotan aika innolla jokaista tuntia, vaikka useille se on tylsää "pakkopullaa". En oikein tosta liikenteen kulusta liikaa ymmärrä vaikka on autossa matkustajana tullut oltua. Olen tällä hetkellä tosi avoin kaikelle uudelle! Ehkä tähän iänikuiseen pessimistiinkin on puskenut kevääntulo?

Tai sitten ei. Paljastuvat koirankakat ja se fakta että olen tosi kipeenä toista viikkoa ei paljon mieltä piristä. Yhtä paljon kun ne viime viikon sankat lumipyryt.

On myös sydänsuruja. Ruokapäiväkirjaa en ole pitänyt koska rytmi ihan hukassa. Sydänsuruihin syön herkkuja, vihaisena laihdun silmiin pistävästi kun kaikki ravinto tavallaan etoo. Mulla tulee aina sydänsurujen jälkeen sellainen sisäinen vihakausi. Ihan tahtomattani. Ulospäin pystyn helposti skarppaamaan ja esittämään normaalia ja iloitsemaan asioista, mutta syvinpänä pään perukoilla ja vatsanpohjassa olen tosi vihainen ja päättäväinen. Kuntoilen himona, syön niukasti, teen töitä kuin kone. Hiljalleen se aina laantuu takaisin normaaliin. Ensimmäistä kertaa elämässäni odotan sitä vihan aaltoa.

Nyt teen rästiin jääneitä ja ylinmääräisiä tehtäviä kaakaon ja ...keksien... voimalla. En mene kouluun kun hädin tuskin selvisin teoriatunneista ja sieltä kotiin. Anyways, kyllä tämä tästä. En malta odottaa täyttä tervehtymistä ja juoksulenkkejä...